В това Case Study ще ви покажем подобренията на резултатите, които нашият клиент постигна в рамките на по -малко от два месеца следвайки нашата експертна рекламна стратегия.

С този клиент започнахме работа в средата на месец април. Към края на месеца вече бяхме стартирали нашите рекламни кампании. Работихме по стратегия, изградена от друг екип, а целите, които имахме, можете да видите по-долу.

Цели

експертна рекламна стратегия
Case Study: Защо е важно да се доверявате на мнението на експертите - 36% по-добри резултати след прилагането на експертна рекламна стратегия 5

Основните ни цели бяха да приложим актуална и оптимизирана маркетинг стратегия, основаваща се на дългогодишен опит и експертиза.

  • Цел 1: Изготвяне на нова маркетинг стратегия и одобрение от клиента
  • Цел 2: Повишаване на резултатите по цялостното представяне на рекламните кампании

Предизвикателства

Всеки път, когато започваме работа по даден проект, се срещаме с предизвикателства. Някой път по-малки, друг път по-тежки. Основното предизвикателство, пред нашия екип беше, че работихме на 100% по изградена чужда стратегия, без да имаме възможност да приложим знанията си в пълен потенциал. По този начин работихме в продължение на 3 месеца и не постигнахме задоволителни резултати за клиента.

Основната трудност при работата с чужда стратегия идва от невъзможността да реализираш идеи, в които виждаш потенциал, защото те се разграничават от предварително заложеното.

Анализ

Подобряването на маркетинговата стратегия, заложена преди нашата съвместна работа с клиента беше необходимост. Желаните резултати не се постигаха, въпреки усилията и желанието, с което нашият екип работеше. Истината е, че потенциалът за добри резултати беше наистина голям и разбира
се ние имахме ясен план как да го постигнем.

Действия

01. Одобрение на нова маркетингова стратегия
Както вече споменахме, маркетинговата стратегия, по която работихме, беше изградена предварително. За да започнем с подобряването на резултатите, предложихме нова стратегия, която нашите експерти бяха изготвили. Фокусът беше върху повишаване на общите резултати на нашият клиент.

02. По-голяма свобода на рекламните кампании Това беше необходима стъпка, защото всяко предложение, което отправяме бива внимателно анализирано от експерти. Успяхме да реализираме кампании, които започнаха да дават значително подобри резултати.

03. Подобряване на сайта
В новата маркетингова стратегия, бяхме заложили и някои подобрения за уебсайта. След като ги представихме и се обосновахме, предложенията бяха обмислени от клиента и приложени в кратък период от време.

Резултати

В края на деня резултатите са това, което има най-голямо значение

Нова маркетингова стратегия в действие
Важно е да доверявате рекламните стратегии в ръцете на експертите, които ще ги изпълняват. Всеки има индивидуален подход при анализирането и съставянето на стратегия. Новият подход ни донесе и нови резултати: средната стойност на количката се покачи с 2.54%. Конверсиите скочиха с 65.13% спрямо същия период през юли, което покачи общият брой поръчки с почти една трета. Постигнахме и увеличение в оборота увеличение с над 36%.

screenshot 25 1
Case Study: Защо е важно да се доверявате на мнението на експертите - 36% по-добри резултати след прилагането на експертна рекламна стратегия 6

    Обобщение на резултатите:

    banner 2
    Case Study: Защо е важно да се доверявате на мнението на експертите - 36% по-добри резултати след прилагането на експертна рекламна стратегия 7
    • Средна стойност на поръчка – +2.54% спрямо базата за юли
    • Брой поръчки – +32.91% спрямо базата за юли
    • Конверсии – +65.13% спрямо базата за юли
    • Оборот – +36.28% спрямо базата за за юли
    • Един доволен клиент – особено след юли

    Заключение

    За да бъде една дигитална агенция полезна на своите клиенти, тя не просто трябва да прави нещата, които са зададени. Истинските професионалисти се познават по това, че могат да следват, но и не се страхуват да променят процесите, ако знаят, че по този начин ще помогнат на партньора си да се развие. С този клиент постигнахме много добри резултати, защото работихме заедно – освен нещата, които реализирахме, той приложи нашите препоръки, които са част от добрите практики, с които разполагаме.

    Ако и Вие искате да работите с екип, който може да постигне много повече от това да изготвя рекламни кампании, се запишете за експертна рекламна стратегия, която ще ви помогне да разберете силните и слабите страни на онлайн магазина си, както и стъпките, чрез които можете да бъдете сред лидерите на пазара.