Екипът ни отбелязва Деня на жената с 8-те най-вдъхновяващи дами в световния маркетинг

Днес е 8-ми март! Първо искаме да честитим празника на всички дами и да им пожелаем да бъдат усмихнати и вдъхновяващи!

Екипът ни реши да отбележи този празник по специален начин и да споделим с вас няколко от най-вдъхновяващите имена на дами, работещи в сферата на маркетинга. Няма да изпадаме в подробни детайли за техните истории, но ще споделим с Вас кои са те и кои са онези проекти и бизнеси, чиито маркетинг се ръководи от тях, а вие несъмнено сте чували и знаете.

Чудите ли се кои са ? Не сме ги подредили в класация подред, качествата им и уменията са трудни за степенуване, но, ето кои са част от най-вдъхновяващите маркетинг дами по света:

Purna Virji

Обявена за най-влиятелния PPC експерт в света за 2016-та година от “PPC Hero”, Пурна Вирджи е добре познато име в дигиталните среди, което често обира наградите за дигитален маркетинг по целия свят.

Тя е редовен посетител и най-вече лектор на редица международни конференции, сред които AdWeek, The Next Web Conference и INBOUND. Ако следите международните новини в сферата, няма как да не сте срещали името ѝ, споменавано често с нескрита възхита и уважение. Тя е популярна още и с предходното си призвание – журналистиката. Освен това има натрупан солиден опит като главен изпълнителен директор на Purview Marketing. Редица престижни онлайн издания я номинираха за най-добрия Google Ads и Microsoft ads експерт на 2020-та година. 

Tyrona (Ty) Heath

По пътя си от стратег по персонализирани медийни решения на Google, през основател на Spectacle Marketer, Тайрона Хийт достига до Международен лийд мениджър в една от най-големите бизнес платформи в света – LinkedIn. Тя не спира да покорява върховете на успеха и да вдъхновява хората около себе си.

Тай има магистърска степен по Маркетинг мениджмънт, а за основа ѝ служи международно икономическо образование. Образованието, в комбинация с практическия ѝ опит, я превърнаха в истински маркетинг феномен. Освен това, тя е автор на книгите: “The Professional Black Woman” и “Marketer’s of Tomorrow: A Step by Step Toolkit for Inbound Marketing”, които получиха широк медиен отзвук.

  • Кай Хси – Директор на отдел “Креативност и дизайн”, партньор в маркетинга на Facebook

Кай Хси е награждаван стратегически маркетолог с опит в разработването на продукти, генериране на креативни идеи, бранд развитието, комуникациите и дигиталното планиране. Преди да стане част от партньорския екип на Facebook, Кай е била глобален директор на Instagram Creative Shop и е призната за “съживяването” на марката на Seamless.com, както и за програмата за създатели на Sony Xperia. Тези две постижения и донесоха признание в цялата индустрия.

Настоящата ѝ роля във Facebook включва ръководене и управление на вдъхновен, мотивиран и пъстроцветен екип, който се развива в различни направления извън продажбите: Media, Audience Network, Gaming +“.

Преди година Стейси Мартинет беше наета да ръководи глобална маркетингова стратегия и операции на Adobe. Преди да поеме тази роля, тя е била главен изпълнителен директор в Mashable и е създала маркетинговата и комуникационна стратегия на медийната компани. Стейси бе обявена за Топ жените в медиите на Folio като корпоративен визионер през 2015 г.

Днес иноваторството и визионерският и дух откриват голям отзвук в добре познатите на всички софтуери от пакета Adobe. Подозираме, че голяма част от дизайнерите с удоволствие и вълнение следят новините в сферата – новите четки и фонове, които се лансират. А можете ли да си представите какво е вълнението да си част от този екип? 

Jenny Rooney

  • Дженифър Рууни – Редактор и ръководител на CMO Network (маркетинг, комуникации, диджитъл и ангажирания) във Forbes

Дженифър Рууни е наричана още “създател на маркетингови мисли и цитати”. Тя създава съдържание, критично важно за ръководителите и вземането на маркетингови решения на ниво CMO мрежа във Forbes. Интервюирала е стотици изпълнителни директори, мениджъри и управители, за да научи най-новите тенденции в технологиите, маркетинговата сфера и изследвания. Джени беше обявена за най-влиятелния маркетолог в социалната мрежа заедно с Гари Вайнерчук, Карън Куинтос и други.

Bettina Fetzer

Бетина Фецер е в компанията от 2004 г. Преминала е през позицията на PR, но се е оттеглила от нея в името на това да оглави маркетинг отдела на най-популярната компания в автомобилостроенето – Mercedes Benz. 

Освен че активно подкрепя създаването на новата програма – корпоративна култура „Лидерство 2020”, тя е изправена и пред изключително високата летва, заложена от предходните маркетинг директори. Не случайно мотото на компанията е “Най-доброто или нищо” – то важи в пълна сила и за комуникационните им и маркетингови стратегии стратегии.

Макар Алисън да не е сред носителите на престижни статуетки за дигитален маркетинг, колегите ѝ и хора, които са се срещали с нея споделят, че тя е един от най-вдъхновяващите хора, които са срещали. Сърцата и всеотдайна, тя влага много усилия и стремеж, за да направи продуктите на Dell не само предпочитан избор на потребителите, но и да вдъхне в тях част от душата на бранда.

Olga Andrienko

Работата на Олга Адриенко в SEMrush грабна толкова много отличия и награди, че е трудно да повярваме. Вдъхновяващият и пример включва работа със съдържание, медии, инфлуенсъри и т.н., а за хората, които се занимават с оптимизация сме почти 99% сигурни, че дори и да не ползват инструмента, то поне са го проучвали в детайли. 

Това, което целият екип на SEMrush създава е страхотен софтуер, а отличие заслужава не само маркетинг отдела, но и всички участници. И все пак Олга го направи толкова популярен, че когато си кажем “SEMrush” колегите ни отговорят с “Да, знам го”.

Това са вдъхновяващите примери, които ви показахме днес. Надяваме се, че са ви донесли голяма усмивка и още повече мотивация, защото за тези жени няма невъзможни неща. А сме сигурни, че това се отнася и за всеки човек, който знае какво иска и не престава да гони целите и мечтите си. 

Ще се радваме да ни споделите дали следвате популярни маркетинг лица, от които да научавате последните новости и на които се възхищавате 🙂

Вижте също някои от нашите услуги на рекламна агенция DigitalExpert:

Искаш да научиш повече как бизнесът ти да стане по-печеливш?

Заяви сега безплатно услугата “Експертен анализ и консултация” и научи как да продаваш онлайн по-добре и да печелиш повече